Sunday, July 26, 2015

Wolf


















23 comments:

  1. Świetny pomysł na strój, jesteś śliczna!

    ReplyDelete
  2. Brak słów, Wilczku.
    Jesteś przepiękna, a zdjęcia mają cudowny klimat!

    ReplyDelete
  3. Oh, cudowne *,*. Świetny, tajemniczy klimat, aż chce się więcej!

    ReplyDelete
  4. Przepiękna jesteś, gratuluje kilku dobrych ujęć. :)

    ReplyDelete
  5. o rany jak dawno nie widziałam twojej ślicznej buzi! Twoja uroda zawsze mnie zachwyca.

    ReplyDelete
  6. Jakbyś chciała sprzedawać kiedykolwiek ten komplecik to ja jestem pierwsza w kolejce do kupna:C zapłacę każdą cenę! U mnie w ciuchlandach nie ma takich skrabów:C a marzę aby pójść w takim stroju na studniówkę*_*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha! Niestety, ale sama uwielbiam tą sukienkę i nie planuję jej sprzedawać, ale gdybym kiedyś zmieniła zdanie, to dam znać. Może poproś krawcową,by ci uszyła coś w tym stylu na studniówkę?

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
    3. Sukienka prześlicznie się prezentuję, więc się nie dziwię..Tak chyba właśnie zrobię jak nie znajdę nic gotowego:) Można wiedzieć w jakim ciuchu kupujesz? Mieszkam blisko Zamościa, więc może bym się przeszła.

      Delete
    4. Oj różnie, tę sukienkę znalazłam w tym dużym koło Revii, nie pamiętam, jak się nazywa.:<

      Delete
  7. Wow! Przepiękne ujęcia i kolory, można się zakochać. Do tego wyszłaś bardzo delikatnie i subtelnie, jestem zachwycona:o

    ReplyDelete
  8. Ale śliczne zdjęcia, masz cudowną figurę! Kocham twojego bloga i to jak pozujesz. Może zdradzisz kiedyś ten sekret?

    ReplyDelete
  9. Wilczku, zdradzisz co robisz ze swoimi włosami, że wyglądają tak pięknie? Co robisz z nimi po umyciu, jakich odżywek używasz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Raz na jakiś czas używam obojętnie jakiej, kieruję się ładnymi zapachami, teraz mam jakąś morelową. Nic z nimi nie robię oprócz czesania :)

      Delete
  10. Nie chcesz może się pozbyć tej sukienki? *_* Jest cudowna.

    ReplyDelete
  11. Nie chcesz może się pozbyć tej sukienki? *_* Jest cudowna.

    ReplyDelete